Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Ne, 8-20 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
23.05.2019
Nářadí pro dílnu FIELDMANN
23.5.2019 Nově jsme pro Vás, milí zákazníci, zařadili dílenské nářadí pro kutily. Věříme, že si vyberete :-) Podívejte se zde: zde   číst celé
23.05.2019
Vše pro přípravu kávy
23.5.2019 Nově jsme pro Vás, milí zákazníci, zařadili nový sortiment pro přípravu a konzumaci kávy Nabídku naleznete: ZDE   číst celé
03.06.2019
Vše pro práci na ZAHRADĚ
3.6.2019 Nově jsme pro Vás, milí zákazníci, zařadili zahradnické náčiní. Věříme, že si vyberete :-) Podívejte se zde: ZDE číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

 

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Napište průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady na zboží, dále číslo objednávky (popř. přiložte kopii faktury), vaše jméno a tel. číslo.
  2. Zboží zašlete, spolu s průvodním dopisem na kontaktní adresu provozovatele internetového obchodu : David Rácz, Mrákov 62, 345 01 Mrákov
  3. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží, popřípadě vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce.

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli. 

Rozsah záruky

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

  • opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
  • nesprávnou údržbou
  • vlivem nenadálé povětrnostní situace jako je např. přepětí v elektrické síti při bouřce (při bouřce prosím elektrický spotřebič odpojte od elektrické sítě, v případě set-top boxů, televizorů či satelitních receiverů doporučujeme též odpojení anténního koaxiálního kabelu)
  • zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.

 

Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruční list

Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci - faktura, obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

TOPlist

Kde nás najdete

Pro zákazníky - osobní odběr zboží:

Pro dodavatele - doručovací adresa:

Mrákov 62, 345 01 MRÁKOV (okr.Domažlice)

Kontakty
Logo
elektromarket Digitální Chodsko.cz
David Rácz - provozovatel obchodu
David Rácz - provozovatel obchodu
(Po-Ne, 8-20 hod.)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.